nedeľa 5. apríla 2015

“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”

5.4.1994.  Dnes je to 21 rokov čo nás opustil Kurt Cobain. Obrovská strata pre grunge a každého fanúšika. Napriek tomu bude Kurt v našich srdciach a ušiach navždy. Hovoriť na neho, že si vôbec neuvedomil čo spôsobí svojou smrťou a vety podobné ako že je sebec, debil ktorý týmto ublížil množstvu ľudí a hlavne svojej rodine sú zbytočné. Pretože on jediný vie ako sa naozaj cítil a to sa mi už nikdy nedozvieme. Všetko má svoj dôvod, nič nie je náhoda. Je veľa muzikantov, ale málo z nich zostane aj po smrti takto významným. Kurt zanechal po seba veľa od hudby až po názory. Najmä hudobný štýl grunge, ktorý hrávali aj kapela Alice in Chains, Pearl Jam... Jeho posledným citátom bolo: I hate myself and I want to die. R.I.P Kurt Cobain. Okrem Kurta 5.4.2002 zomrel aj Layne Staley z kapely Alice in Chains. Bol silne závislý na heroíne. Táto závislosť spôsobila rozpad kapely a nakoniec jeho smrť.










2 komentáre:

  1. Fotky sú krásne,také grunge. Tento článok bol perfektný nápad a chválim ťa za to. Sama som chcela niečo také napísať ale asi by to bolo len moc zdĺhavé a myslím že nikto nemá záujem počúvať moje "depresívne" keci. Keďže,obidve kapely počúvam tak som ten deň veľmi zle znášala. A na druhej starane asi by som to lepšie ako ty ani nenapísala. A aby to nebol len taký zdĺhavý a nezáživný koment,tak to ukončím otázkou :D počúvaš tieto grunge kapely? Ktoré konkrétne máš najradšej? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) tak isto som tento deň veľmi zle znášala. Snažila som sa to napísať krátko, lebo tiež som mala pocit, že si to aj tak nikto neprečíta. A povedzme si na rovinu aj tak si to prečíta plno ľudí ktorí od Nirvany poznajú jednu pesničku a niečo ako grunge im nič nehovorí :) je to smutná realita ktorá ma ubíja. Počúvam ich aj so sestrou (na fotkách) od malička, ale taktiež počúvam aj punk, rock, alternatívu, indie rock. Ale z grunge mám najradšej Nirvanu a Pearl Jam :)

      Odstrániť