piatok 23. mája 2014

Close Your Eyes And Count To Ten

Ahojte, po nesmierne dlhom čase vám píšem nový príspevok. Je mi to ľúto, no nič mi nevychádzalo. A jednoducho som na blog nemala čas. No konečne som si ho spravila ☺. Dnes sme boli spraviť zopár záberov s Luci ♥. Ako inak na každej fotke je krásna. Zopár fotiek vám ako inak pridám. Budem sa snažiť dávať častejšie príspevky. Verím, že mi to čas umožní :). Pretože, vonku je konečne úžasne ♥. Ten úžasný pocit, keď cítite ako sa vám pod kožu dostáva teplo a radosť. Ako budete tráviť víkend?














2 komentáre:

  1. To tričko so Supermanom je super!
    To dievča so ním vyzerá ako Sia v klipe Chandelier (prepáčte, neviem ako sa voláte, na váš blog som natrafila predchvíľou)! Vážne super <3

    A ak by ste chceli, môžte sa pozrieť aj ku mne, len kliknite na odkaz - Sophie Medvid
    Ak chcete, vyjadrite sa aj k mojim príspevkom ^_^ ďakujeem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme ♥ veľmi radi sa kukneme a vyjadríme :)

      Odstrániť