utorok 22. apríla 2014

A zas škola

Ahojte, po dvoch týždňoch opäť nový príspevok :). Dnes bol posledný prázdninový deň. Predstava, že zajtra je škola je hrozná už len kvôli tomu, že som ešte aj týždeň pred prázdninami nebola v škole. Čiže som si ich akoby predĺžila s angínou v posteli. No v piatok ráno sme išli do Nízkych Tatier. Nebola som tam už ani nepamätám. Bola to pre mňa taká príjemná zmena :). Počasie nám vyšlo a výlety neskončili bez fotiek, ktoré pridám na záver. No najväčší zážitok pre mňa bol, že som našla fotky a knihy mojej starkej a starkého. Jedna z najstarších kníh, čo tam bola sa volala Sonin princ z roku 1933. Milujem staré veci a ešte viac ma zaujíma ich história. Prázdniny vyšli podľa mojich predstáv, keby som mohla tak tam zostanem aj dlhšie. Ako ste trávili prázdniny vy? :)










Jedna zo starých fotiek :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára