nedeľa 30. marca 2014

Jedno a to isté

Ahojte :). Takže moje myšlienky sa stále nezmenili. Možno to bude tým, že ani nemajú prečo. Skôr mám pocit, že je stále čo raz všetko horšie ako bolo. Ale na druhú stranu mi veľmi zlepšuje náladu toto počasie. Jar mi akosi vždy vyhodí úsmev na tvári. Proste ten úžasný pocit keď ti na odhalené časti tela svieti slnko. Je to pre mňa istý spôsob naplnenia.  Normálne mi je ľúto, že je zajtra zas škola. Zas tie isté tváre. Isté mi zlepšia náladu, iné privedú do beznádejnosti. No čo už, nejak zvládnem tých 7 hodín plus doučovanie z matiky. Aj tak mám pocit, že ju už lepšie vedieť nebudem. No skôr ju neviem vôbec. Ako ste trávili víkend vy? :) Ešte zopár fotiek, trošku sme sa so sestrou nudili :) Citát na záver “Život neplynie podľa abecedy. Život je ako písmenková polievka. Naberieš a vôbec nevieš, čo sa ti ocitne na lyžici. Možno v celom tvojom tanieri nie je vôbec žiadne písmeno C. Ani jediný kus. A ty sa stresuješ zbytočne.” Maxim E. Matkin





Moje obľúbené margarétky ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára